Sabtu, 28 September 2013

HILANG

Tiada lagi rasa
Tiada lagi emosi
Tiada lagi cinta
Semua telah berlalu
Pergi meninggalkan hati ini
Pergi tak kembali
Semua tinggal kenangan
Dirimu menghancurkanku
Namun itu bukan salahmu
Aku memang bodoh
BODOH...!!!
Bodoh diriku sehingga jatuh cinta
Jatuh cinta akan dirimu
Dirimu yang tidak mencintaiku
Aku terlalu banyak mengharapkanmu
Aku terbang terlalu tinggi
Hingga ketika kusadari
Aku terjatuh dan terhempas
Aku terluka dan sakit
Perihnya hati ini bagitu dalam
Merasuk kedalam kegelapan
Kegelapan tanpa cahaya
Tujuan yang tak pernah tercapai
Arah yang tak menentu
Sehingga masuk dalam kesesatan
Kini aku telah tersesat
Aku menjauh dari peredaran
Aku sendiri
Dan aku tidak ingin lagi mencintai
Bila cinta itu memang bukan milikku

By: Teuku Ibal Prianda
HILANG

0 komentar:

 
;